01/05/2017 - U fokusu

PROLJETNO ČIŠĆENJE? TREBA GA I VAŠ KOZMETIČKI ORMARIĆ!

VOLIMO SVOJE OMILJENE PROIZVODE ZA NJEGU KOŽE, ALI KAD-TAD MORAMO IM REĆI ZBOGOM... A MI ĆEMO VAM U TOME POMOĆI!

Jeste li znali da proizvod za njegu kože nakon otvaranja počinje oksidirati u kontaktu sa zrakom, a bakterije se množe? S vremenom se učinkovitost kozmetičkih proizvoda smanjuje, a izgled kvari, što također može utjecati i na zdravlje vaše kože. To posebno vrijedi u slučaju osjetljive, preosjetljive ili netolerantne kože. Da biste smanjili rizik od upale, nadraženosti ili svrbeža, trebate obratiti pozornost na rok trajanja na pakiranju, vjerovati svojim osjetilima i, na kraju, znati kamo proizvode treba baciti. Donosimo neke informacije koje je dobro znati prije nego počnete:

PROVJERITE ROK TRAJANJA
S vremenom djelatne tvari u proizvodima mogu izgubiti svoju učinkovitost pa od njih nećete imati očekivane koristi. Zbog toga je jako važno pozorno pratiti životni ciklus vaših omiljenih proizvoda. Prilikom odlučivanja trebate li proizvod zadržati u svom ormariću ili ne, u obzir trebate uzeti dva datuma:

 

Rok valjanosti: ovaj datum, kao što možda već znate, znači maksimalno razdoblje očuvanja valjanosti proizvoda prije otvaranja.
pao_oznaka.jpg
Valjanost nakon otvaranja: ovaj simbol znači da se nakon otvaranja proizvod može koristiti u razdoblju navedenom unutar simbola (obično je to broj mjeseci). To je maksimalno vremensko razdoblje valjanosti proizvoda nakon otvaranja.

PRIMJER:
Ako imate proizvod s rokom valjanosti „05-2017“ i razdobljem valjanosti nakon otvaranja „6 M“, savjetuje se da proizvod bacite šest mjeseci nakon datuma otvaranja, čak i ako ste ga otvorili prije svibnja 2017.

IMA LI IZNIMAKA?
Ako kod kuće imate proizvod s oznakom Sterile Cosmetics tehnologije, primijetit ćete da nigdje na tubi nema simbola razdoblja valjanosti nakon otvaranja. To je zato što jedinstveni D.E.F.I sustav zatvaranja pakiranja (Device for Exclusive Formula Integrity) jamči da proizvod ne sadrži nikakve konzervanse te ostaje sterilan tijekom cijelog svog razdoblja uporabe. Također, to znači i da proizvod nakon otvaranja nema maksimalnu duljinu razdoblja čuvanja. Ipak, budite oprezni, jer ukoliko se tuba slučajno ošteti i proizvod dođe u kontakt sa zrakom iz okoline, tada bi imao životni ciklus od još samo nekoliko dana!

sterilna-kozmetika.png

 
ŠTO JE S PROIZVODIMA PAKIRANIM U „BEZZRAČNOJ TUBI S PUMPICOM DOZATOROM“?
Neki proizvodi, kao što su linija proizvoda YsthéAL  i Matirajući fluid pakirani su  u „bezzračnoj tubi s pumpicom dozatorom“. Baš kao i D.E.F.I sustav zatvaranja, ovaj dozator sprječava ulazak zraka, a time i oksidaciju proizvoda. Međutim, „mrtvi volumen“ ipak ostaje pri vrhu bezzračnog dozatora, a ovaj „mrtvi volumen“ sadrži u sebi malu količinu proizvoda. To znači da postoji rizik od kontaminacije proizvoda i stoga se moraju koristiti konzervansi. U D.E.F.I  sustavu zatvaranja nema mrtvog volumena, pa ne može doći do kontaminacije.

AVÈNE TERMALNA VODA : NEMA ROK VALJANOSTI!
Budući da iz izvora dolazi cijevima direktno do punionice te da se pakira u sterilnom bloku, svjetlost dana Avène termalna voda u spreju prvi put ugleda kada ju raspršite po svom licu! Samo naprijed, napravite zalihe! :)

ROK VALJANOSTI NE GOVORI NAM SVE...
Pri razvrstavanju kozmetičkih proizvoda uključite sva osjetila. Svaka promjena teksture, mirisa ili boje proizvoda trebala bi nam biti upozorenje da je proizvodu vjerojatno istekla valjanost (čak i prije roka valjanosti na tubi). Preporučuje se čuvati proizvode na suhom i hladnom mjestu, zaštićene od svjetla, pa kupaonica nije najbolji odabir za njihovo čuvanje. Za proizvode u staklenkama, kao što je Bogata hranjiva krema, razmislite o korištenju priložene lopatice kako biste ograničili kontakt kreme i mogućih kontaminanata.

KAMO BACITI PROIZVOD?
Od kartonske ambalaže, plastičnih tuba i staklenih bočica pa do sprejeva u aluminijskom pakiranju, kozmetički proizvodi odgovorni su za značajnu količinu otpada. To je još jedan razlog više za njihovo recikliranje nakon što bacite sadržaj u smeće (ne u umivaonik).

I na kraju, morate znati kako „reći zbogom“ svojim omiljenim proizvodima za higijenu i njegu i napraviti mjesta za nove koje ćete jednako voljeti!
Sretno! :)

Pošaljite e-mail

Pretraga u tijeku

Za ovaj korak Vam je potrebna lozinka!

Prijavite se u Eau Thermale Avène klub u svoj korisnički račun kako bi pospremili ovu informaciju.


Prijavite se ili otvorite svoj korisnički račun u Eau Thermale Avène klubu

You can't post more than one comment on a product

Recite nam svoje mišljenje

* Obavezna polja

MOJ KUTAK

-Dan
-Mjesec
-Godina

Robne marke Pierre Fabre grupacije:

*Obavezna polja

Hvala na dijeljenju!

Administratori web mjesta postavili su vaš komentar na pregled i bit će objavljen nakon odobrenja.