Green Impact Index indeks zelenog utjecaja
Sve više i više ljudi odlučno je poduzeti nešto kao odgovor na ekološku i društvenu krizu s kojom se suočava naš planet, donošenjem informiranih odluka o tome što ćete konzumirati.
Razumijevanje utjecaja naših odluka veliki je korak prema odgovornom pristupu.
Cilj Green Impact Indexa je informirati vas o društvenom i ekološkom utjecaju naših proizvoda. Također, nama će pomoći da kontinuirano poboljšavamo njihov eko-društveni dizajn.
Može li se rezultat Green Impact Indexa promijeniti?
Ovi napori mogu uključivati mijenjanje pakiranja, mijenjanje formule proizvoda, provjera proizvodnog procesa ili zemljopisnog podrijetla sastojaka, dobivanje službenih certifikata i tako dalje.
Naš dugoročni cilj je plasirati proizvode s ocjenom A ili B. Predani smo tome da najmanje 50% našeg kataloga proizvoda ispuni taj cilj do 2023. Green Mission Pierre Fabre i sve naše robne marke su 100% uključene i nadahnute da naši proizvodi imaju samo ocjenu A ili B.
Što se događa ako proizvod dobije ocjenu C ili D?
Na primjer, proizvode se u Francuskoj u našim vlastitim proizvodnim pogonima, od kojih većina ima ekološki certifikat (ISO 14001), njihove sirovine uglavnom potječu iz Francuske ili susjednih zemalja, a njihovi biljni djelatni sastojci potječu iz biljaka koje mi uzgajamo sami ili sakupljati koristeći odgovorne tehnike koje ne ugrožavaju dugoročnu opskrbu resursa.
Povrh toga, sve naše robne marke predane su barem jednom dugoročnom društvenom programu koji podupire bioraznolikost, terapeutsko obrazovanje, udruge pacijenata ili borbu protiv socijalne nesigurnosti u svim njezinim oblicima. Sve ove obveze potvrđene su standardom Ecocert 26000.
© All rights reserved – PIERRE FABRE Group
Method developed by the PIERRE FABRE Group - Reproduction without permission of the PIERRE FABRE Group is prohibited.