Green Impact Index

Društveni i ekološki utjecaji naših proizvoda

Green Impact Index je alat za mjerenje koji objašnjava društvene i ekološke utjecaje naših proizvoda. Ovu metodu, koju je osmislio Pierre Fabre, a širinu i pouzdanost njegovih kriterija ocijenilo neovisno tijelo AFNOR Certification, temelji se na ocjenjivanju 20 ekoloških i društvenih kriterija, kao što su biorazgradivost i prirodnost formule, ugljični otisak, potrošnja vode ili obveze društveno odgovornog poslovanja. Ta se ocjena zatim prevodi u slova od A do D koja sažimaju utjecaj proizvoda na društvo I okoliš.

Društveni i ekološki utjecaji naših proizvoda

Alat lako razumljiv svima potrošačima

Pierre Fabre Grupa, koju je osnovao Pierre Fabre, humanist, farmaceut, strastveni botaničar i posvećen proizvodnji svojih proizvoda u Okcitaniji, a čija je članica i robna marka Eau Thermale Avène, od svog osnivanja predana je zaštiti biološke raznolikosti i poštivanju ljudi. 

U duhu vremena u kojem živimo danas, morali smo ubrzati naše aktivnosti u borbi protiv globalnog zatopljenja, zdravstvenih rizika, isključenosti u svim oblicima i rastućeg nepovjerenja potrošača i oboljelih. To je i jedan od razloga zbog čega je Pierre Fabre Grupa osmislila Green Impact Index, alat za pružanje informacija i ocjenjivanje utjecaja kozmetičkih proizvoda na društvo i okoliš. 

Alat je to koji nastoji biti pouzdan, transparentan i koristan kako bi nam pomogao razviti proizvode koji više poštuju Planet i omogućiti svima da odaberu svoje proizvode uz puno poznavanje činjenica o njima.


 

Green Impact Index sustav bodovanja

Sustav bodovanja osmišljen je tako da bude lako razumljiv, jednostavan i nedvosmislen. Green Impact Index sažima utjecaje kozmetičkog proizvoda na društvo i okoliš kroz jednostavnu ocjenu: A, B, C ili D, a svaka ocjena je jasno objašnjena.

Ocjena za svaki proizvod dobiva se procjenom 14 ekoloških kriterija i 6 društvenih kriterija. Ocjena okoliša čini dvije trećine ukupne ocjene, dok društvena ocjena čini preostalu trećinu. Ukupna ocjena se u početku temelji na najviše 15, a preračunava se na temelju najviše ocjene 20 kako bi se dobio Green Impact Index proizvoda.

Metoda bodovanja koju je potvrdio i odobrio AFNOR Certification

12 godina rada i više od 3000 procjena životnog ciklusa proizvoda i pakiranja postavili su temelje za ovaj alat koji mjeri utjecaj naših proizvoda na društvo i okoliš. 
AFNOR Certification, međunarodno priznato neovisno certifikacijsko tijelo, potvrdilo je i odobrilo našu metodu bodovanja.  Na kraju njihove revizije, ova neovisna organizacija, zaključila je da je sustav robustan i pouzdan  od ocjenjivanja, prikupljanja i konsolidacije izvornih podataka, korištenih tehničkih i ljudskih resursa do pristupa kontinuiranog poboljšanja Green Impact Indeks-a.

Saznaj više

Nos soins emblématiques

Quelques uns de nos soins notés A ou B selon le Green Impact Index